Известие

Collapse
No announcement yet.

неработещо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • неработещо парно

    Здравейте,колеги.Моля ви за съвет.Проблем ми е парното не иска да се включи.Неработят степените 1-2-3-4.Първоначално сметнах,че е от ключа и разкачих таблото,за да стигна до него и да го сменя.Купих нов ключ и го смених.Тръгна само на 4,не иска да се тръгне на 1,2 и 3.Сега смятам,че проблема ми е от вентилатора(мотора).Моля да ми кажете къде се намира за да мога да го сменя.Чувам,че когато се включи изщраква някаде под жабката,но не съм сигурен.Благодаря за помощта

  • #2
    Точно там е - под жабката. Ако работи само на 4 има оправия - има един резистор (може и да бъркам какво е всъщност, малко са ми повърхностни знанията по елеkтротехника) който отговаря за степените 1,2 и 3 а на 4 си е директно вързан на 12 волта напрежение вентилатора. Сменяш резистора и си ти - много е вероятно да става и от други алфи или фиатки от същото поколение модел но не съм убеден... Ако обаче и на 4 не бачка, вентилатора е дал фира а там цената дори и за моргаджийски ти гарантирам, че няма да ти хареса...
    Успех с оправянето.

    Comment


    • #3
      Най-вероятно проблема ти ще е в съпротивлението (резистора), щом работи поне на 4-та степен. Ето ти нагледно кое къде се намира. Оглеждаш се за No.6



      ПП: Ето какво представлява и как се проверява изправността му:

      Last edited by b_angelov; d.m.y г., 09:02.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Пробвай с мост (кабел) на въпросния резистор обикновенно става
        на двете крачета на на резистора ако стане не лошо да ги запойш, успех

        Comment


        • #5
          Благодаря за информацията и помощта,колеги.Само последно да попитам дали някой знае как да стигна до него (резистора) дали може да се стигне през филтара който е от външната страна под чистачките или трябва да разглобя жабката(таблото) за да достигна до него.Накрая би ме било яд,ако ми е изгорял някой бушон и от него да е било проблема.

          Comment


          • #6
            От схемата, която колегата е дал ясно се вижда, че достъпа е отдолу (освен ако нямаш пръсти по 30 санта достатъчно тънки да минат между перките на вентилатора)

            Comment

            Working...
            X